|sandalidagh|معروف دانلود|اکام چت|دانلود آهنگ جدید|دانلود فیلم جدید|صندلی داغ

دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود فول آلبوم

دانلود موزیک ویدیو

دانلود

آهنگ|فیلم

دانلود اهنگ های جدید

دانلود فیلم جدید

سکس|سکسی|فیلم سکسی|دانلود فیلم سکسی

دانلود آهنگ های خارجی

دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید , دانلود موزیک , آهنگ رقص ,

دانلود موزیک ویدیو

آهنگ شاد ,

, آهنگ رقص

آهنگ

فیلم

موزیک

رقص
سایت سکسی


تبلیغات در سایت ما
صندلی داغ آکام چت

صندلی داغ آکام|دانلود اهنگ جدید|دانلود فیلم جدید

تبلیغات
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 263
  • کل نظرات : 18
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 1
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 2
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 2979
  • بازدید سال : 7676
  • بازدید کلی : 94767
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.142.53.68
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز : صندلی داغ آکام چت
  • درباره ما
    صندلی داغ آکام چت به هیچ ارگــان و گـروهی وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسیقی کشور و ارائه خدمات فرهنگی هنـری به ایرانیان عزیز مشغول فعالیت می باشد
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    تبلیغات

    T.me/llovetext

    آپدیت آنتی ویروس

    آموزش حرفه ایی استفاده از موزیلا فایرفاکس+تصویری

    آموزش حرفه ایی استفاده  از موزیلا فایرفاکس+تصویری

    چگونه از "موزیلا" حرفه‌ای استفاده کنیم +آموزش تصویری

    فکر نکنم دیگر نیاز به توضیح اضافی درباره مرورگر فایرفاکس و امکانات بسیار زیادش باشد؛ ولی برای آن دسته از کاربران که آشنایی زیادی با این مرورگر ندارند، توضیحاتی خواهیم داد.

    مرورگر "Firefox" محصول شرکت "موزیلا" است که به صورت متن باز یا همان"Open Source" ارائه شده است.
    این مرورگر به عنوان یکی از محبوب ترین مرورگرهای جهان است و در ابتدا در بین کاربران لینوکس استفاده زیادی داشت؛ ولی با پدیدار شدن مشکلات امنیتی در اینترنت اکسپلورر، کاربران ویندوز هم از این مرورگر استفاده کردندتا رفته رفته به یکی از معروف ترین مرورگرها تبدیل شد.

    اولین نسخه اصلی فایرفاکس در ۹ نوامبر ۲۰۰۴ منتشر شد (البته قبل از آن، این مرورگر با نام های دیگری هم منتشر شده بود). این مرورگر از ۷۵ زبان دنیا از جمله زبان شیرین فارسی و از سیستم عامل های ویندوز، مک، لینوکس و … پشتیبانی می کند.

    دلیل اصلی انتخاب این مروگر توسط کاربران به دلیل سرعت بالای جستجو، امنیت بالا و افزونه های بسیار زیادی است که برایش ساخته شده است.

    آشنایی با تنظیمات حرفه ای موزیلا

    مطمئنا فایرفاکس هم مانند همه مرورگرهای دیگر دارای تنظیماتی برای مدیریت بهتر می باشد. شاید بعضی کاربران مفهوم و کاربرد بعضی از گزینه ها و تنظیمات را متوجه نشوند و به همین دلیل نتوانند از قابلیت های مرورگر استفاده کنند. در این مطلب به طور کامل به توضیح درباره تنظیمات و گزینه های اصلی این مرورگر خواهم پرداخت و شما را با آن آشنا می کنم.

    توجه : از آنجایی که شاید بعضی از کاربران از نسخه های قدیمی این مرورگر استفاده کنند ما نیز از تصاویر و نکته ها مربوط به نسخه ۳٫۶٫۸ فایرفاکساستفاده کرده ایم. بیشتر تنظیمات بر روی نسخه هایبعدی و جدیدتر این مرورگر نیز قابل استفاده اند.

    دانلود جدیدترین نسخه یاهو مسنجر Yahoo-Messenger-12.1.1046-Beta

    دانلود جدیدترین نسخه یاهو مسنجر Yahoo-Messenger-12.1.1046-Beta

    کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.
    کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است. چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است. تقویت صدا برای چت به صورت صوتی، بازی با دوستان در یاهو مسنجر، رادیو زیبا و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
    امکانات مهم اضافه شده در  این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست.

    دانلود نرم افزار پشتیبان گیری دانلودها IDM Backup Manager 09.7.1

    دانلود نرم افزار پشتیبان گیری دانلودها IDM Backup Manager 09.7.1

    دانلود نرم افزار پشتیبان گیری از لیست دانلود ها IDM Backup Manager 09.7.1 کاربرانی که از نرم افزار Internet Download Manager استفاده میکنند و دانلودهای حجیم و البته نصف و نیمه بسیاری را دارند خوب میدانند که اگر مشکلی برای این نرم افزار پیش بیاید که آنها مجبور به نصب مجدد آن شوند و یا به هر دلیلی بخواهند ویندوز سیستم خود را مجددا نصب کنند، لیست تمامی فایلهای دانلودی آنها حذف شده و طبیعتا درصد دانلودهایی که در گذشته داشته اند نیز از بین رفته و آنها مجبور به دانلود مجدد فایلهای دانلودی خود هستند، IDM Backup Manager ابزار مکمل، کم حجم و رایگانی است که این مشکل را برای کاربران حل کرده و به آنها کمک میکند تا با بهره گیری از آن و تهیه بکاپ از لیست دانلودهای نیمه تمام خود آنها را در زمانی دیگر بازگردانی کرده و فایلهای خود را از همانجایی که قطع شده بودند آغاز و شروع به دانلود نمایند.

    دانلود نرم افزار مدیریت دانلود IDM Internet Download Manager 6.22

    دانلود نرم افزار مدیریت دانلود IDM Internet Download Manager 6.22

    دانلود جدیدترین نسخه مدیریت دانلود Internet Download Manager 6.21.5 Build 18 Final 2015 يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلودها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

    دانلود ورژن 42 مرورگر جدید و قدرتمند گوگل کرومGoogle Chrome v39.21 2015

    دانلود ورژن 42 مرورگر جدید و قدرتمند گوگل کرومGoogle Chrome v39.21 2015
    دانلود جدیدترین ورژن مرورگر گوگل کروم 2015 39.21 Google Chrome + کرومیوم 42. یک مرورگر متفاوت بر پایه تکنولوژی پیشرفته می باشد که با یک رابط گرافیکی ساده موجب می شود یک وبگردی سریع ، امن و آسان را تجربه کنید. مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در ریجستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.

     

    دانلود مرورگر قدرتمند Mozilla FireFox V36.1 Final 2015 فایرفاکس ورژن 36.1

    دانلود مرورگر قدرتمند Mozilla FireFox V36.1 Final 2015 فایرفاکس ورژن 36.1

     

    دانلود آخرین و جدیدترین ورژن حال حاضر مرورگر محبوب و قدرتمند موزیلا فایرفاکس  Mozilla FireFox 43.1 Final 2015 همچنان شرکت موزیلا تنها پس از چند هفته از ارائه نسخه قبلی از نرم افزار Mozilla Firefox،  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را رونمایی کرده است. اینبار نوبت ورژن 43 آن است که نسبت به ورژن قبلی همچنان ویرایش و تغییرات  دیگری نیز پیدا کرده در نسخه های قبلی شاهد ایجاد تغییرات و فیکس نمودن باگ های امنیتی بودیم مواردی از جمله : ارتقاء امنیت مرورگر - افزودن بسته های پشتیبانی برخی از نرم افزارها - بهبود عملکرد نمایش کدهای CSS - فناوری سندباکس و هدایت صفحات پاپ آپ به داخل جعبه شنی ، ایجاد امنیت فزاینده - پشتیبانی از پروتکل  SPDY 3.1 ، بیش از یک سرویس در هر لحظه ، اضافه شدن فرمت با کیفیت WebM برای ویدئوهای آنلاین در نسخه 42 Final  و نسخه جدید 43 طبق شعارهای شرکت موزیلا : Stay Safe (امن بمانید) ، Stay In Control (کنترل با شما) ، Fasten your seat belts (نسخه 43 سازگاری کامل با کارت های گرافیک NVidia  و ویندوز 10 !) سرعت و امنیت کامل

     

    ليست صفحات

    تعداد صفحات : 1
    صفحه قبل 1 صفحه بعد
    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان صندلی داغ. اکام چت  و آدرس http://www.sandalidagh.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    [url=http://www.i-online-casino.org/Slotocash-Casino.html]slotocash casino[/url] - Looking for <a href=http://ii-casino.com>online casino games</a>?Check out top free <a href=http://www.i-online-casino.org/>online casino</a> bonus offers at <a href=http://www.i-online-casino.org/Slotocash-Casino.html>Sl otoCash</a> - 1397/6/22
    uvifitaksu - http://usa-onlineprednisone.net/ - usa-onlineprednisone.net.ankor <a href="http://salbutamol-ventolin-buy.net/">salbutamol-ventol in-buy.net.ankor</a> http://online-viagracanada.net/ - 1396/1/5
    uyumixzi - http://usa-onlineprednisone.net/ - usa-onlineprednisone.net.ankor <a href="http://salbutamol-ventolin-buy.net/">salbutamol-ventol in-buy.net.ankor</a> http://online-viagracanada.net/ - 1396/1/5
    ixekoxuyotebu - http://usa-onlineprednisone.net/ - usa-onlineprednisone.net.ankor <a href="http://salbutamol-ventolin-buy.net/">salbutamol-ventol in-buy.net.ankor</a> http://online-viagracanada.net/ - 1396/1/5
    uwupuveyur - http://usa-onlineprednisone.net/ - usa-onlineprednisone.net.ankor <a href="http://salbutamol-ventolin-buy.net/">salbutamol-ventol in-buy.net.ankor</a> http://online-viagracanada.net/ - 1396/1/5
    حیدری رامین - نمی دونم من اینجوریم یا همه دربارهوعدنانن اینجوری فک می کن اوجوبس. ..................عدنان. تو قلبمه .....عشق اولسون
    پاسخ:عدنان یکی از بزرگترین خواننده های ترک هستش و اکثر اهنگ هایش نیز دل نشینه - 1394/6/16/sandalida
    حیدری رامین - نمی دونم من اینجوریم یا همه درباره ی عدنعن اینجوری فک می کن اوجوبس. ..................عدنان. تو قلبمه .....عشق اولسون - 1394/6/16/sandalida
    AF Omid - دانلود نمیشه چراا؟
    پاسخ:چون سایت دانلود فیلتر هست بتید با فیلتر شکن برید - 1394/5/21/sandalida
    aaa - خوب بود . ممنون
    پاسخ: خواهش خوشحالم که راضی هستین - 1394/4/2/sandalida
    مریم - خیلی خوب بود

    پاسخ:ممنون مرسی عزیزم - 1394/1/22/sandalida
    آکام چت

    چت روم شلوغ آکام چت

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 5 هزار تومان

    فروشگاه سارژ|شارژ آنلاین|شارژهمراه اول|شارژ ایرانسل|کارت شارژ چت|چتروم|چت روم شلوغ آکام چت

    2010-2013 © تمامی حقوق مادی و معنوی مطالب، تصاویر و قالب متعلق به ((صندلی داغ آکام|دانلود اهنگ جدید|دانلود فیلم جدید)) بوده و کپی برداری از آن فقط با ذکر لینک سایت مجاز می باشد. ترجمه شد توسط آکام چت
    قالب طراحی شده و استفاده شده در: صندلی داغ آکام چت و ترجمه و سئو و انتشار از:آکام چت

    Facebook Twitter RSS
    به صندلی داغ آکام|دانلود اهنگ جدید|دانلود فیلم جدید امتیاز دهید